Friday, December 28, 2012

Be-Log Meow-Meow dah review saya!!

Salam. Alhamdulillah kena review lagi! =) Syukur Alhamdulillah sebab ada juga yang sudi usha dan review blog saya yang biasa-biasa saja ini. Jom tengok apa kata tukang review blog saya kali ini iaitu Cik Meow-Meow. hehe..


Huhu wajah saya iras Hanez Suraya? Rasanya ramai juga cakap macam tu sedangkan saya sebenarnya.. Tak kenal pun siapa Hanez Suraya tuhh!! Ahaksss.. Boleh? Maaflah ketinggalan zaman sikit. Ngee... Takpe nanti saya check. Wakaka! Pape pun thanks to owner blog Meow-meow a.k.a Ina ni sebab sudi pilih saya as pemenang segmen INI untuk hadiah review. 



Yeay, dapat masuk bloglist sekali! Syukur.. Nak terjah blog tukang review ni? Klik SINI..




Cik Misya : Pelanduk dua serupa.

3 comments:

  1. BERMINAT NAK DAPAT CUTE HANDBAG,SHAWL,SLING BAG DAN 2 CUTE BROOCH FROM CARTIECA CLOSET? Jom join giveaway ni sebelum 30 disember 2012 hari Ahad. Cuma TOP REFERRAL SAHAJA YANG LAYAK DAPAT 3 HADIAH TERSEBUT! :D http://teenagersareawesome.blogspot.com/2012/12/giveaway-by-cartieca.html

    ReplyDelete
  2. haha baru perasan mmg betul ada iras2 hanez suraya lah...tak pun hanez suraya yg iras2 cik misya....:)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...