Friday, December 14, 2012

Baru menang, dah dapat hadiah review! Thanks My Dream...

Salam semua.. Huhu.. Cepat sungguh penganjur segmen INI telah review blog saya. Baru je beliau umumkan pemenang segmen blog hebat di SINI. By the way thanks so much sebab sudi pilih blog saya sebagai pemenang entri paling kreatif sekaligus blog saya direview! Entri penuh klik SINI

So, jom tengok apa kata Cik penganjur iaitu My Dream terhadap blog saya yang bese-bese ini..:)

Klik untuk paparan penuh


Alhamdulillah rata-rata tukang review my blog semua berpuas hati terhadap tahap kepantasan loading my blog. Nyata blog saya tak heavy! Hehe. Maybe sebab saya tak letak widget-widget yang melemaskan kot. Ngee... Label entri tu.. Hehe biasalah yunk, banyak benda nak story sampai tak sedar banyak benda saya tag. Huhu.. Thanks so much atas review positif anda. Xie xie ni!^_^



Cik Misya : Less is more.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...