Thursday, December 27, 2012

Segmen : Aku dan Blog

Salam. Erm ni segmen kedua blogger Paly yang saya join after segmen ini. Segmen dia simple-simple je. Rugi tak join.:) Klik SINI atau banner okeys...


Apa ek saya nak story about my blog? As usual ianya banyak menceritakan tentang kerjaya modelling saya. Dats why banyak gambar saya dipaparkan untuk tatapan klien-klien yang berminat nak tawarkan modelling job. Dan ada juga yang jadikan ia sebagai inspirasi dalam berfesyen sebagai seorang Muslimah.. Yang lain-lain tu biasalah ada part join segmen, contest, plus ada juga kisah-kisah peribadi yang tak berapa nak peribadi la. Ngehehe... Itu je kot.:)

Antara blog yang saya rasa ok la, ;) adalah blog penganjur segmen ni sendiri. Sebab saya tertarik camne beliau wat blog archive dalam satu kolum dengan benda-benda lain.


Kemas sangat-sangat! Ada tutorial tak? Ngee...;) Sharing is caring.. Huahaha... Ok done my entry!=)



Cik Misya : Tak cantik takpe tapi jangan selekeh.

5 comments:

  1. psl kolum tu mmg template buat dah, dah try tgok tapi tak boleh nak cedok sebab byk script.. kene tnye pade yg pakarr :)

    btw, tenkiu join segmen dari paly lagi :)

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan :)
    Myu singgah dari segmen yang sama ;)

    http://violetrosesmyu.blogspot.com/2012/12/segmen-aku-dan-blog.html

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan :)
    Singgah dari segmen yang sama ;)

    http://myuangle.blogspot.com/2012/12/segmen-aku-dan-blog.html

    ReplyDelete
  4. jenjalan sini :D


    http://cikannesweetyncool.blogspot.com/2012/12/segmen-aku-dan-blog.html

    ReplyDelete
  5. jemput join segmen blog paly ni :) http://www.paly.my/2012/12/segmen-tadi-dan-sekarang.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...