Tuesday, December 18, 2012

Best!! Review dari Polo!

Salam.. Yeay! Dapat review dari Florence Ayum (Blackforest) a.k.a Polo..! Pantas betul blog saya di review oleh beliau sebab baru je kot saya join segmen beliau di SINI. Even saya punya segmen review pun tak settle lagi review para peserta. Ngeee....^_^

Comel je review adik Polo ni. Nak tahu apa kata beliau about my blog? Jom tengok gambar bawah ni atau klik SINI..


By the way thanks atas ucapan dan doa kejayaan tersebut. Really appreciate it. Sudi juga dia review blog saya ni. Huhu..^_^ Uols nak terjah blog Polo ni? Klik SINI atau header Supergirl kat bawah ni okeys...=)




Cik Misya : Kata-kata adalah doa.





2 comments:

  1. wah cepatnya...sy belum sempat lg nak join ni...haha

    ReplyDelete
  2. thanks sebab sudi buat entry balasan :) big thanks! Kalau saya ada buat GA di masa akan datang , jemput join ! ;D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...