Sunday, December 16, 2012

Cik Misya ceburi bidang Hijab Stylist pula?

Salam semua.. Baru-baru ni saya terlibat dalam satu sesi photoshoot eksklusif bersama-sama AJK merangkap Duta Kecil ESM. Tahu tak ESM tu apa? Klik SINI untuk maklumat lanjut. But entri ni bukan nak share about gambar-gambar shoot saya but nak share bakat saya sebagai Hijab Stylist.=) 

Termasuk saya 4 orang AJK (model) telah saya stylist kan hijab memasing ikut kreativiti saya! Jom tengok, hasil kreativiti saya dalam mereka gaya berhijab yang modern dan anggun.


Aishiteru Mazz.. Merangkap Presiden..:) Gaya shawl tocang, satin plus shawl rambu-ramba memudahkan lagi nak gayakan shawl ni. Tak perlu aksesori yang heavy..:)

Shafeqha.. Merangkap Setiausaha.. Gaya turban korporat.. Nak gi office pun boleh gayakan cara ini.:) Simple but nampak eksklusif giteww...

Nora Bella.. Vice President.. Inspirasi daripada penyanyi Bienda.. 2 helai halfmoon shawl dililit menjadi tocang.. Tambah sumbang bulat menampilkan gaya ala-ala gipsi. Cantik kan?;)

This is me.. AJK Promosi & Publisiti... Tudung Qaisara keluaran Tudung ESM digabungkan dengan shawl satin. Sopan tapi penuh bergaya kan?=)


Ngee.. Kebetulan rakan-rakan saya memerlukan bantuan untuk melilit shawl masing-masing untuk photoshoot ini. Nasib baik saya lilit-lilit tu menjadi! Overall semua puas hati... Yang penting gambar kami semua kelihatan anggun dan berseri masa photoshoot kali ni.=)


Tunggu album penuh hasil photoshoot kami tak lama lagi...^_^



Cik Misya : Bertudung masih boleh berfesyen hatta bertudung labuh sekalipun.:)



2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...