Sunday, December 16, 2012

Review Terpantas Versi 2 #5 Syafiqah Screamo

Salam.. Ahha.. Sorang lagi peserta terpantas yang join segmen review saya di SINI. So, saya nak review blogger comel ni. Huhu. Mendengar namanya telah membuat saya teringat aiskrim! Hehe. Sebab ada screamo-screamo gitu.. Fuh dah lama saya tak makan aiskrim sejak dilanda batuk berminggu-minggu. Takpe, proceed to my review..

Blogger terpantas yang dimaksudkan adalah Syafiqah Screamo! Tahniah ya dear..! Dah lama dah anda hantar penyertaan tapi baru saya nak review. Memang takes time sedikit sebab kekangan masa.  Maaf ya..=)


Actually saya agak keliru mana satu nama blog Syafiqah ni. Bila tengok header, mungkin namanya My Online Diary's. Header comel tapi kalau di re-design kan lagi supaya lebih menyerlah, pasti lebih tertawan.:) Melangkah masuk je blog beliau, anda akan disambut dengan signage Welcome seperti bawah ni..



Dihiasi background polkadot pink putih, memang menarik. Cuma bila tulisan di dalamnya tak kontra dengan background, saya agak kepeningan sedikit. Juling gak biji mata nak asingkan tulisan dan background masa membaca entri-entri beliau. Ngeee... Kalau tulisan warna hitam, yes takde masalah. Itu jela kot komen saya tentang blog ni.:) Oops ada background music tau blog Syafiqah ni. So far, kepantasan loading blog ni tiada masalah bagi saya.:)


Saya rasa beliau masih baru sebab entri pun baru bermula Oktober yang lalu. So, give her support in blogging world okeys!! Klik SINI untuk follow/terjah/komen di blog beliau. =)




Cik Misya : Mudah diserang migrain bila melihat sesuatu yang berserabut.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...