Thursday, December 27, 2012

Dapat doodle dari Rien Rose!!

Salam semua...! Wah rasa macam dah lama saya tak update entry rite? Maaf sesangat sebab terlampau busy! Macam-macam benda best yang saya nak kongsi tapi takpela, slow-slow. Tunggu saya tak busy okeys..;) Pagi-pagi ni buka blog, ternampak komen Rien Rose tentang doodle saya dah siap! Melalui segmen INI, saya dapat doodle free dari beliau. Comel!! Macam saya.. Ahaks..;)

Cute kan? Pinky girl bertudung plak tu. So sweet! Thanks ya Rien Rose!=)



Cik Misya : Pink sebati dengan jiwa si gadis.

4 comments:

  1. Cantik-cantik pink lagi. Saya dah update segmen pokok2u. Blog akak tersenarai dalam bloglist pokok2u. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. hehe tq buat entry dear.. thanks sebab sudi support contest rien.. :D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...