Sunday, December 16, 2012

Segmen Blog Chomel

Salam.. Now tengah try merajinkan diri. Almaklumlah weekend gini, pengaruh tilam, bantal dan teddy bear amat kuat plus kehujanan di luar lagi lah rasa malas nak wat pape aktiviti! Ngehehe.. Takpe, saya tetap support segmen-segmen menarik dari rakan blogger seperti segmen ni. Terasa blog anda comel macam saya? Ahakss meh klik SINI atau banner untuk menguji tahap kecomelan blog anda! If betul-betul, leh menang hadiah comel juga..;))


Ok now its time untuk memperasankan diri! Hehe.. Comel sangat ke blog saya ni? Entahlah.. Cam tak yakin plaks. Cett merendah diri pula ya..;) So far bagi saya comel tu takde tapi manis ade la! Ngehehe.. Adoyai segan plak nak puji-memuji diri sendiri ni. Rasa macam syok sendiri pun hado. :p  But apa yang penting, blog saya ni walaupun masih jauh ketinggalan still ada lagi yang sudi nak jengah. Ada tu yang ternanti-nanti entry saya sampai rindu! Huhu.. Thanks la wat anda semua ya! =)


Cik Misya : Comel di dalam dan di luar.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...