Friday, December 28, 2012

Dapat review kali kedua oleh My Dream!!

Salam.. Ahakss... As mentioned before this, blog saya akan di review kali kedua oleh blogger My Dream (entri ini). Akhirnya dah review pun! Cepat betul beliau review blog saya! Memang pantas! Jom tengok apa kata-kata review kali kedua beliau about my blog.=)

Klik untuk paparan penuh

Alhamdulillah if ada kesempatan memang saya akan buat entri balas kepada blogger-blogger yang review blog saya. Sebagai penghargaan sebab sudi datang, tengok dan komen pape yang patut. At least traffic saya pun leh bertambah. Dan melalui entri balas, dapat bantu tambah traffic blogger tersebut juga rite?;) Ok darling nanti i kemaskan sidebar ya. Tengah tunggu time betul-betul free nih. Huhu. Ok see you again..=)

Oh ya, saya tiada kena-mengena dengan Encik Random.org. Hehe...


Cik Misya : Buat baik dibalas baik..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...