Sunday, December 16, 2012

Jom join BLOGLIST JANUARI 2013 AYUINSYIRAH

Salam.. Adik Ayu Insyirah ni rajin mengupdate bloglistnya. Tak macam saya, malas nak update! hehe.. Teruk kan saya? Tapi takpe, saya memang terfikir nak wat segmen bloglist juga cuma masih belum berkesempatan.:) Tunggu....;) Jom join segmen Ayu Insyirah ni dulu okeys. Klik SINI atau banner.=)


Owh baru terperasan, blog saya memang telah di bloglist dalam blog penganjur segmen ni! Bloglist tu diberi nama Blogger Idola Ayu! Alahai terharunya.. Huhu maybe sebab saya pernah join segmen beliau kot. Dah tak ingat segmen mana but nama Ayu Insyirah ni memang kerap muncul dalam dashbord saya. Kira aktif la join segmen dan anjurkan segmen.=) Teruskan support saya k!^_^




Cik Misya : Wanita bertudung kelihatan lebih ayu.



1 comment:

  1. hehehe...tq..tq...tq....hhehee... rasa terharu ji...waaa nak nangis ni..hehee..

    tq ye jadi org pertama join bloglist ayu.... hehe...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...