Sunday, December 16, 2012

SEGMEN vs KEMPEN:: bLogger "1Malaysia" !!!

Salam.. Erm baru je mengenali blogger yang menganjurkan segmen ni.. Memang ada potensi besar jadi blogger meletop! Baru je rasanya beliau berblogging tapi berani wat segmen besar-besar. Superb babe! SO, uols harus support beliau okeys!! Klik SINI atau banner untuk join..


Actually takde idea nak tulis apa tapi penganjur ada bagi beberapa tajuk yang leh dijadikan panduan untuk saya wat entry. Guna semua tajuk jela! Hehe..


Tentang diri korang 

Err saya ni biasa-biasa saja.. Gadis pingitan yang dilahirkan di Kay Ell (KL) dan now menetap di Putrajaya. Dah berkerjaya tapi dalam masa yang sama wat freelance modelling. :)

Pengalaman bercinta 

Err yang ni ada pahit manis nya.. Banyak pengalaman kalau diikutkan. Ecehhhh!! Haha macam ramai je boyfriend kan? Hihi.. Erm lebih kuranglah but saya bukan seorang playgirl. Tiap insan berhak wat pilihan. Yela, nak kahwin dengan someone ni seumur hidup. If tersalah pilih hanya sebab kasihan, hubungan tu takkan ada matlamat dan pasti hancur di tengah jalan. Alhamdulillah now dah berjumpa my chenta hati. Doakan kami bahagia selamanya.. Amin..=)

Korang campuran apa sebenarnya (1malaysia) 

Err campuran milo, susu dan gula sedikit. Hihihi.. Haish dapat milo ais ni sodap neh. Haha gurau je. Saya pure Melayu. But ada la campuran darah Minang, Jawa dan Bugis. Dats why sesetengah orang kalau jumpa saya mesti tanya saya ni Melayu ke? Pelik juga. Sebab dorang kata wajah saya bukan kemelayuan. Entahlah.. Huhu..


Pengalaman ketika beblog

Biasa-biasa saja.:) Cuma dulu pernah jadi sasaran stalker dan hacker. Habis chatbox saya dicemari dengan kata-kata kesat dan menjatuhkan maruah saya sebagai wanita. Atas nasihat incik tunang, blog saya perlu disettingkan semula bagi mengelakkan di hack dan diganggu oleh manusia-manusia 'pelik' di luar sana. Hak berblogging hak kami! (Tiru motto iklan Milo) hehe..




Cik Misya : Cinta itu anugerah Ilahi. Bila-bila masa ia boleh dikurniakan atau diambil semula.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...