Saturday, December 15, 2012

Genap 1001 entri!!

Salam semua.. Syukur Alhamdulillah tepat jam 12.00 tengah malam 15 Disember 2012, cukup 1000 entri telah saya karang dalam blog saya ini!! (Termasuk entri ini mencecah 1001 entri) Tak sangka akhirnya tercapai juga angka 1k entry saya. Huhu.. Dulu sebenarnya pernah rasa nak tutup je blog ni sebab ada problem dari segi komitmen dan gangguan stalker. But now Alhamdulillah dengan bantuan admin serta pembahagian masa, saya dapat meneruskan berblogging hingga kini.. =)


Dengan follower mencecah angka 1355 orang serta pageviews more than 180000, dah membuatkan saya happy sangat-sangat.=) 2 tahun lebih saya berblog, ada juga yang sudi follow dan view blog saya yang tak seberapa ni. Masih jauh ketinggalan berbanding otai-otai blog yang lain. Thanks so much atas kesudian para follower saya yang sudi follow serta penyinggah-penyinggah a.k.a viewer entri-entri blog saya..:) InsyaAllah saya akan sentiasa perbaiki apa-apa yang kurang if berkesempatan..^_^ Thanks again and keep supporting me!!



Cik Misya : Makin berisi makin tunduk,

9 comments:

  1. tahniah!! jomm join GA!

    http://alyasyaqiera.blogspot.com/2012/12/giveaway-1-color-block-your-outfits.html

    ReplyDelete
  2. wah tahniah cik misya...dah seribu sudah....

    ReplyDelete
  3. Tagged> http://teenagersareawesome.blogspot.com/2012/12/the-great-holiday-giveaway-by-izyannzrh.html

    ReplyDelete
  4. Jom join sinni ^^ http://bulatitucomell.blogspot.com/2012/12/simple-giveaway-by-nfh.html

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum..tahniah kak aimi...Liyana tag kak aimi sini:
    http://liyanasyafiqah98.blogspot.com/2012/12/special-giveaway-by-nabilah-saadah.html

    ReplyDelete
  6. keep blogging..moga terus maju ^_^

    ReplyDelete
  7. Wilma akan sentiasa support Cik Misya ^_^

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...