Tuesday, December 11, 2012

Contest header/blog comel by Creamlovebunny

Salam.. Bila tengok je hadiah contest ni terus jatuh hati! Comel sesangat kot hadiah dia. Walaupun saya ni dah berusia 26 tahun, still lagi suka benda-benda kiut ni sometimes. Kalau dapat free lagi baguih! Barulah ceria hidup ni ye dop? Asyik serius je bosan. Kena juga jadi kanak-kanak ribena sekejap. Ahaks..;) Ok-ok kita teruskan ke SINI atau tekan banner if nak tahu about this cute contest.:)


Tengok nama contest dan banner je dah leh tahu dah contest ni memang comel-comel giteww.. Macam saya! Ahakss perasan sat!;) Ok next penganjur suruh bagi sebab why saya suka blog creamlovebunny. Ni first time la saya singgah blog beliau and baru je follow. Kreatif juga guna nama blog cumel-cumel gitu. Huhu.  Saya suka sebab simple kot. Compare dengan blog saya memang jauh berbeza la. Saya punya agak serabut tapi blog penganjur simple sangat-sangat. Cuma satu komen jela, camne nak view entri-entri yang lepas? Takde widget atau button new/old entry. Nak linkkan banner ke contest ni pun tak boleh. Ni yang bahaya ni kalau terlampau simple sangat blog sampai langsung takde button/widget penting-penting yang wajib ada dalam setiap blog. Overall saya suka blog yang comel designnya ini. Takpe, leh improve lagi bebeh!=)

Erm kena tag 3 orang ya? Ok saya tag Nurmujahidah, Dunia Wilma dan Yana Aina. Dorang-dorang ni antara blogger yang comel-comel. So memang sesuailah join contest nih. hehe. Yang tak ditag tu bukan bermakna anda tak comel. Tetap comel di hati saya tau!;)


Cik Misya : Dalam hati ada taman.

5 comments:

  1. yana comel kew?? mmg pon... kikiki thnx tag yana .. kk insyallah ... yana g terjah blog comel tue dulu ^^

    ReplyDelete
  2. Comel ya blog Wilma Cik Misya...Hehehe...
    Anyway, Wilma dah join ya ^_^
    Thanks coz sudi tag Wilma...

    ReplyDelete
  3. tq for tagging!! nak join ni,, hehe

    ReplyDelete
  4. hahaha, taknak letak entry lepas sebab ada tertentu. sorry . haha . btw terima kasih join ^^

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...