Friday, December 21, 2012

Segmen : Blog Review By Mailey Jayley

Salam... Erm bab-bab review ni memang saya suka! Huhu.. Jomlah join sekali! Klik SINI atau banner untuk info lanjut.=)


Alamak, ada pop kuiz la.. Huhu.. Takpe saya jawab jela ek..;) Kenapa Mailey perlu review blog saya?

Kenapa ya? Of course sebab mahu menambah traffic di blog saya. Kira nanti selepas Mailey review, pembaca/follower beliau mesti akan terjah blog saya rite? Secara tak langsung follower saya pun mungkin meningkat. (Ayat macam skema sangat) hehe takpela, yang penting cukup syarat penyertaan.



Cik Misya : Peluang jangan dilepaskan.

6 comments:

  1. Takda siapa nak review blog saya ke? hiksss :)

    ReplyDelete
  2. TQ dear sbb join ! soe late tau sbb komen awk "tercampak" dkt SPAM plak . . btw, senarai peserta dah update http://aries-pinky.blogspot.com/2012/12/senarai-perserta.html :) jum lah singgah

    ReplyDelete
  3. blog review :) http://aries-pinky.blogspot.com/2012/12/blog-review-rama-rama-biru.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...