Thursday, December 27, 2012

Jom Join Segmen Khas Rakan Bloglist Oh Gosip Artis dan Menang RM50

Salam.. Erm first time kot join segmen anjuran blog gosip-gosip neh. Huhu. Dah lama dah tak baca blog hiburan sebab errr... Entahlah. Tapi segmen ni macam menarik sebab ada hadiah wang tunai! Sape taknak kan?;) Jomlah join sekali! Klik SINI atau banner..:)




Cik Misya : Tak suka bergosip tanpa sebab.

7 comments:

  1. anda ditag ! jemput join ye :)

    http://pelengkaprusukiri.blogspot.com/2012/12/new-year-giveaway-by-fy-neb.html

    ReplyDelete
  2. http://luahanhatiwanitaidaman.blogspot.com/2012/12/jom-join-segmen-khas-rakan-bloglist-oh.html
    klik link tuhh kalau nk topup RM50+RM10 ...tamat pada 31/12/2012...

    ReplyDelete
  3. dari segmen yang sama...jemput follow kita

    http://cikazzah95.blogspot.com/2012/12/jom-join-segmen-khas-rakan-bloglist-oh.html

    ReplyDelete
  4. Terima kasih krn join.. mengikut syarat yang ditetapkan.. walaupun admin tgk ada yang tidak meletakkan badge Oh Gosip Artis di sidebar atau footer.
    Alhamdulillah... semoga segmen ni mendapat sambutan daripada blogger-blogger semua... Tujuan Admin adalah untuk memasukkan 50 kedalam senarai bloglist Oh Gosip Artis. Sekiranya target Segmen ni berjaya mengumpul 200 peserta dan keatas. dengan besar hatinya Admin akan menaikkan jumlah wang RM100 kepada pemenang yang pertama (dalam bentuk wang dan akan di transfer ke akaun anda) + topup RM10 dan kepada pemenang ke-2 hingga ke-10 admin akan berikan topup RM10.Maka jumlah keseluruhannya RM200. Harap mendapat sambutan sebelum tarikh tutup 31 Disember nanti. Selamat bersegmen semua. Dari Oh Gosip Artis.

    ReplyDelete
  5. Salam hormat kepada yang menyertai peraduan ni.. Nampaknya penyertaan ni tidak mencapai ke sasaran yang di inginkan oleh admin..dan hadiah yang ditawarkan oleh admin akan ditarik balik.. Walaubagaimanapun admin bermurah hati untuk memberikan RM10 topup kepada semua yang menyertai peraduan ni.. Sila emailkan nombor telefon dan network anda ke careeron9@gmail.com
    TQ semua.. Support me.. OhGosip Artis..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...