Thursday, April 17, 2014

Zizan bakal kahwini Emma Maembong Januari 2015 ini?!

Salam. Terbaca dalam blog 3dalam1 tentang entry INI Zizan pelawak terkenal umumkan bakal kahwini pelakon cantik molek Emma Maembong Januari 2015 ini! Wow, jika benar Alhamdulillah.. Dorang memang pasangan yang sangat sepadan. Saya pernah bertemu dengan mereka dalam salah 1 event di Elken. Masa tu meraikan jutawan MCCM Khadijah Ismail (kakak kepada Emma) merangkap senior leader saya sendiri. Emma memang comel je orangnya. Zizan memang kelakar & sporting sangatlah sampai turut menari dengan kami masa event tu. Huhu..


24 Februari 2014 yang lalu, memang Zizan sudah announce mereka memang sedang bercinta. Kira declare couple lah gitu.. So bab kahwin pula, gini kata Zizan..

“Kami mula serius atau dalam erti kata lain ‘declare’ sebagai kekasih pada 24 Februari 2013. Itu pun selepas dia menyertai Wire Fame Entertainment”

“Soal kahwin, insya-Allah bulan Januari 2015. Ini kerana kami perlu melihat segala kontrak yang kami ada dahulu,” jelasnya yang bakal muncul dengan filem Abang Long Fadil.


Apa pun saya doakan yang terbaik untuk pasangan sweet ni. Sorang kelakar gila, sorang lagi cute comel lote gitu.. Dua-dua orang Terengganu!



Misya : Kahwin orang dekat-dekat memudahkan segala urusan.

1 comment:

  1. alhamdulillah..mesti meletop majlis diorang nanti kan..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...