Thursday, April 10, 2014

Wajah 'anak' saya ke ni?

Salam semua... Mostly daripada kita suka tengok wajah bayi kan? Sebab baby memang tersangatlah comel.. Entry kali ni special edition sikit. Sebab saya nak tampilkan wajah 'anak' saya! Hihihi...;))) Ooppss actually bukan anak saya tapi inilah wajah saya semasa bayi! Amacam? Comel tak?

Tahu ni usia saya berapa? Baru 1 bulan.. Sudah masuk kamera gitu.... Pipi tembam rasa macam nak cubit! Macam tak percaya je rasa this is me...^^

Dah besar sikit dalam usia beberapa bulan sudah pandai posing dan ketawa depan kamera!

Gambar tak berapa clear.. Alolololo tomei! Masa saya dilahirkan memang saya tiada rambut a.k.a botak. huhu.. So masa nak cukur jambul memang complicated sampai tok tok imam tak tahu nak gunting jambul mana sebab takde rambut! Last-last acah-acah jela macam cukur jambul.. Hehe.

Tengoklah tu.. Pantang nampak kamera! Patutla dah besar jadi model. Wakakaka...

Dalam walker pun sempat nak posing dengan semangatnya.. Baru nak belajar berjalan gitu..


With ayahanda tercinta.. Ensem jugak ayah saya neh. Patutlah ibu saya terpikat. Wakaka... 

If saya dah ada anak nanti camne la ya rupanya ya? Belah suami saya ada kacukan Bugis dan Penang. Belah saya campuran Minang dan Jawa. Wah jadi rojak anak saya! Sekali keluar muka Arab-Arab, wah berangan! Tak kisah lah yang penting anak tu sihat dan menjadi anak yang soleh dan solehah.. Amin...^_^



Misya : Dah kahwin, soalan cepumas terbaru "Dah ada isi belum?".

4 comments:

  1. In Shaa Allah, tak lama lagi mungkin rezeki Cik Misya pula nak menimang cahaya mata...

    ReplyDelete
  2. WAHH KACUK-KACUK NIE MST COMEL OMEL..HEHE

    ReplyDelete
  3. comelnya masa kecik ! confirm anak akak nnti comel jugak !

    ReplyDelete
  4. baby rupa mcm mna pon sntiasa comel..hehehe..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...