Friday, April 4, 2014

Featured in Elken Club Magazine as ESM and DCM...

Salam semua... Ada sesiapa pernah dapat majalah Elken Club edisi Februari 2014 tak? Cover nya adalah senior upline saya sendiri iaitu jutawan MCCM Kak Arissa dan Abang Shahrul. Para Elkenian for sure dapat magazine ni rite? Huhu... Dah lama saya nak tulis entry tapi asyik terlupa. Tetiba pagi Jumaat ni teringat lah pula. Hehe.. 

Apa yang menarik dalam magazine ni adalah wajah saya dan hubby muncul sebagai salah seorang pencapai status ESM (Emerald System Member) dan DCM (Diamond System Member)! Tak sangka akhirnya keluar juga gambar kami dalam Elken Club magazine yang digunakan oleh seluruh warga Elkenian..^_^ 


Walaupun my husband bukan fighter dalam Elken tapi beliau sangat supportive. Tak pernah halang saya melakukan biz Elken sebab beliau nampak Elken satu company yang sangat kukuh dengan budaya dan sistem pendidikan yang sangat berbeza berbanding company lain. Dan yang paling best beliau kata "Orang Elken ni baik-baik. Dah macam family yang sentiasa bekerjasama dan saling menghormati dalam segala jua perkara"....T__T 




Saya tidaklah sehebat mana dalam bisnes Elken tapi peluang perniagaan yang sungguh luar biasa dan menakjubkan yang diberikan oleh Elken tidak saya sia-siakan. Saya ada mentor, ada produk, ada syarikat, ada kemudahan-kemudahan lain, ada latihan dan kursus dan yang paling best modal untuk meniaga pun disediakan! Hanya follow dan buat gila-gila! Mengajar saya menjadi seorang leader yang baik dan berjaya dala, segala segi. Cepat atau lambat bukan penentu kejayaan di Elken tapi sejauh mana anda boleh bertahan di Elken. 

Special thanks to my hubby, family and friends.. Also i would to thankful to my all my leaders... Especially bakal jutawan CCM EnaBoy dan jutawan MCCM MaelCoddy... Love them so much!=)


Misya : Lead by example...


1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...