Monday, April 14, 2014

Shila Amzah bakal muncul dalam Elken Winners Nite 2014!!!

Salam semua.. Wah kejap je Hari Raya Elken bakal tiba. Hari raya?? Huhu.. Yes, Elken pun ada hari raya tau. Setiap tahun event yang paling gilang-gemilang dalam dunia Multi Leve Marketing akan diadakan oleh Elken. Untuk meraikan pencapai-pencapai tabung kereta, tabung rumah, dan jutawan-jutawan terbaru! Dan yang paling bestnya, tahun lepas saya hanya jadi penonton tapi tahun ni saya akan diraikan di atas pentas Winners Nite!!! Syukur Alhamdulillah.........T_T  So, are you ready for Elken Winners Nite 2014??


Akan diadakan di Stadium Putra Bukit Jalil... Menghimpunkan 30 000 orang warga Elkenian dari seluruh dunia termasuk Hong Kong, India, Vietnam, Thailand dan sebagainya! Perghhhh bayangkan bila anda berjalan atas stage nak ambil award sambil disaksikan 30000 orang penonton!!! Dan anda akan diarak menaiki kereta-kereta mewah sebelum sampai ke stage!! Tahun lepas saya dah saksikan dan saya berjanji tahun 2014 saya mesti naik pentas Winners Nite! Alhamdulillah doa saya dikabulkan.. Tiada apa yang mustahil di Elken. "Engkau Layak Kalau Engkau Mahu"

Tarikh keramat 19 April 2014...... Seminggu saja lagi!!!

Kalau bekerja makan gaji atau melakukan bisnes sendiri, sudah pasti bos atau kita sebagai owner bisnes tak mampu nak meraikan kita sebegini hebat. Bukan pangkat dikejar tapi penghargaan setelah berpenat lelah kita berusaha diraikan begitu meriah dan gilang-gemilang! 

Ribuan orang akan datang menyaksikan Winners Nite dan sudah pasti ramai terbakar rentung lepas balik nanti! So para Elkenian datanglah dan bawa ramai-ramai kawan and family.. Tiket RM48 sahaja! Siap dapat free Elken Spirulina 100 biji bernilai RM40.00.. Lorrrrr kos tiket tu sebenarnya RM8 sahaja! Tak rugi pun!! 

Apa yang menariknya winners nite ni?

Kemunculan speaker-speaker hebat merangkap jutawan di Elken... Masing-masing ada perkongsian rahsia yang sangat besar bagaimana mereka boleh melakukan Elken sehingga mencapai income ratusan ribu RM sebulan! One of them adalah my senior leader iaitu Kak Arissa.. Pemecah rekod di Elken mencapai status jutawan income RM100k sebulan dalam masa 2 tahun sahaja! Nak tahu rahsia mereka? Wajib datang dan dengar.. Jangan dok dengar kata-kata negatif orang, orang di luar lebih suka nak tengok kita gagal tapi di Elken semua orang nak berjaya. Nak berjaya, ikut cara orang berjaya buat. Pasti anda pun boleh berjaya! Oooh yes!

Seterusnya.... Jeng-jeng-jeng.. Yes, artis yang sedang popular di Malaysia dan di China siapa lagi kalau bukan Shila Amzah!!!!  Hoyeahhhh! Dapat tengok Shila Amzah live dengan hanya RM48 je tiket??? Serius sangat berbaloi-baloi!!!!

Ramai yang dah komit tiket termasuk saya sendiri, saya dan husband komit 50 keping tiket untuk group kami!!
Tahun lepas datang beberapa orang kali ini kami datang dengan rangkaian.. Syukur Alhamdulillah... Jayakan diri, jayakan bangsa...:)

Dan ramai lagi yang telah komit lebih daripada 1 tiket setiap orang! Perghhh winners nite tempat borrow power terhebat sekali dalam Elken! Siapa datang sorang-sorang tak syok sebab terbakar sorang-sorang takde sape tahu... Ngehehehe.. 











Ini baru sebahagian saja... Tunggu masa event nanti pasti penuh tempat duduk yang disediakan! 

Nak tahu kenapa mereka semua excited melabur tiket untuk WinnerS Nite ini? Rahsianya hanya akan anda ketahui jika anda sendiri yang hadir ke event ini. Perasaan hadir sendiri ke event ini melebihi dari sekadar mendengar perkongsian dari orang lain.


Event paling gilang-gemilang pernah saya saksikan dan tahun ni saya sendiri bersama-sama suami tercinta involve sebagai penerima anugerah Car Fund dan pencapai status DCM. InsyaAllah tahun depan nak naik lagi sebagai pencapai Tabung Rumah pula. Amin... Doakan saya dan suami ya!=) Thank you so much Elken!! Excited!!^_^

Baca juga : Winners Nite 2013

Misya : Pening nak cari baju best untuk naik pentas.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...