Tuesday, April 29, 2014

TQ Hana Jalil for reviewing me!=)

Salam semua. Wah dah lama blog saya ni tak kena review dengan blogger lain. Kebetulan saya join segmen Hana Jalil sebelum ni maka hari ni on je blog, nampak blog saya telah direview dalam dashboard. Excited! Nak tahu apa kata Hana Jalil about my blog? Tengok bawah atau klik SINI.


Tq so much atas komen positif anda. Actually dah lama saya tak bermodelling. Sejak kahwin sebab my hubby tak galakkan sangat saya involve dalam modelling. Tayang-tayang bini depan lelaki lain walaupun menutup aurat. Siapa tak sayang bini ooo! Ngeee... Yes, sape-sape nak tahu tips kecantikan dan kesihatan boleh roger-roger saya. Thanks again Hana Jalil!=)



Misya : Berusaha ke arah lebih baik.

2 comments:

  1. congrats cik misya kerana telah direview... ^_^

    ReplyDelete
  2. Oh.. kira dah besara lah ni.. Betul la tu sis. Hee.. Sama-sama sis :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...