Tuesday, April 8, 2014

Hebatnya Record Breaker Victory MCCM HadieJosie!!!

Salam semua.. Erm dah lama betul saya nak tulis entry ni tapi tak tertulis-tulis. Maha busy yang amat! huhu.. Kali ni nak story tentang event gilang-gemilang dari Elken meraikan senior leader saya yang disayangi dan dikagumi oleh seantero Elkenian iaitu jutawan MCCM Abg Hadie dan Kak Josie! Mereka berdua ni adalah pemecah rekod di Elken di mana pasaran Melayu Elken meletup-letup kerana mereka mengeluarkan 2 orang jutawan terpantas income RM1juta dalam masa 2 tahun sahaja! Sebab tu event ini dipanggil Record Breaker Victory...!

Bertuahnya diri ini sebab dapat berada di bawah empayar MCCM HadieJosie. Sebab mereka berdua sangat-sangat humble walaupun income RM100k sebulan! Ibarat kakak sendiri dah rasa.. I'm ready for RBV time!!!!

Inilah mereka.. Jutawan Melayu yang sangat disanjungi dalam Elken.. Bekas pegawai bank kini sudah hampir 10 tahun full time di Elken!

Itu mereka... On stage... Nak tahu kat mana event ni? Di Palace of Golden Horses.. Segenap dewan dipenuhi warga Elkenian dari Brunei, Singapore, Indonesia dan lain-lain.. Mahu borrow power kehebatan Hadie Josie dalam melakukan bisnes Elken.

Perkongsian yang sungguh luar biasa dari mereka menyentuh perasaan setiap Elkenian yang hadir. Tiada jalan pintas mahu berjaya. Perlu melalui pelbagai kepayahan, keperitan dan kesukaran dan di penghujungnya pasti ada kemanisannya.


Sebelum ke Palace of Golden Horses, mereka diarak dari Wisma Elken menaiki kereta-kereta mewah.. Semua itu adalah rangkaian HadieJosie. Punyalah ramai leader-leader hebat telah dilahirkan.

Hadiah dari saya dan suami untuk Kak Josie dan Abg Hadie yang disayangi... Mereka pemimpin yang sangat hebat! Kalau mereka 10 tahun boleh bertahan dan berjaya di Elken, kenapa kita baru setahun jagung di Elken nak mengalah rite?:)

Hasil pemberian rakan-rakan dan rangkaian Hadie Josie maka terhasillah bebola gergasi gabungan jambangan bunga kat belakang saya tu!

Saya bersama leader tersayang CCM Enaboy dan rangkaian saya.. Kak Zai, Kak Munira & Kak Analulu..

Pemecah rekod di Elken! Anda mahu juga diraikan sebegini? Tiada yang mustahil di Elken..

Koleksi beg-beg tangan berjenama mewah dari rangkaian HadiJosie. Ada yang mencecah RM18000 untuk 1 beg! Perghhhhhhhhhhh..................!


My dream bag? Salah satunya LV... Just wait and see...;)



Telah memiliki sebuah BMW dan superbike Ducatti bernilai ratusan ribu RM! Dengan Car Fund Elken, anda boleh milik apa saja kenderaan impian anda. Hebatnya mereka.. Tapi 1 je yang best, mereka tidak pernah menunjuk-nunjuk. Tapi income tetap masyuk... Itulah kehebatan bisnes Elken. Ibarat padi, makin berisi makin tunduk..=)

House Fund maximum RM6000 sebulan selama 20 tahun.. Elken tanggung bayarkan rumah anda! HadiJosie sendiri memilik kediaman mewah RM1juta lebih!

One of the millionnaire under MCCM HadieJosie.. 25 bulan di Elken sudah bergelar jutawan. MCCM Ismail Kassim, my senior leader yang disayangi.

Jutawan Masni Baba... Dulu pegawai bank kini bergelar jutawan Elken!

Forum bersama-sama jutawan-jutawan di bawah rangkaian Hadie Josie... Hebat-hebatnya mereka.. InsyaAllah one day i will become like them. Doakan ya!=)


Wow! My upline pun diraikan! Bangganya saya...^^

With Mummy Coddy... The very gorgeous woman! Isteri kepada jutawan MCCM Ismail Kassim..

With Kak Ena!=)

Bersama-sama Kak Zai dan sideline... Posing dulu before naik stage nak bagi bunga kat HadiJosie..

Cer cari mana saya?;)) If anda memiliki networking seramai ini, best tak? Anda duk goyang kaki pun income tetap masyuk.. Tapi tidak di Elken! Tiada leader duk goyang kaki bila dah berjaya. Mereka lagi bertambah-tambah rajin menurunkan segala ilmu dan tenaga mereka untuk melihat kita berjaya.. Kat tempat kerja, bos kita pun tak camni tau... Ahakssss....

Siapakah yang akan memecahkan rekod mereka?? Tunggu... Tiada yang mustahil di Elken!=)


Jumpa anda di puncak kejayaan!


Misya: Gor for success, money will come..

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...