Monday, April 28, 2014

Persediaan Ramadhan & Syawal dengan CBP Plus... Are you ready????

Salam.. Sebelum ni saya ada share dengan anda tentang peluang perniagaan berkonsepkan franchise dalam entry INI. Baca dan fahamkan. Bermodalkan sangat rendah berbanding franchise-franchise lain, tak sepatutnya ada alasan untuk anda turut serta menjana income tambahan before puasa dan raya ini!!!=)


So untuk sambutan Ramadhan dan Syawal tahun ini adakah anda sudah bersedia? Bersedia bukan sahaja dari segi mental dan fizikal tetapi dari segi kewangan. Puasa dan raya memang kita akan belanja lebih sebab apa, time ni lah nak kena spend duit raya, baju raya, kuih raya dan yang paling dinanti-nantikan adalah pulang ke kampung halaman untuk berhari raya. Balik kampung takkan dengan tangan kosong rite? Mestilah ada sesuatu istimewa untuk dibawa pulang. Mak abah tersayang, takkan tahun lepas bagi mereka duit raya RM100, tahun ni nak sama atau kurang lagi? Bukalah minda anda!!!



Kenapa saya sebut raya semua ni? Sebab time nilah ramai orang berduyun-duyun menjana income tambahan untuk menampung perbelanjaan di hari raya nanti. Ada yang meniaga di bazar Ramadhan, ada yang buat bisnes online jual kuih raya, baju raya dan sebagainya. Dan banyak lagi bisnes-bisnes konvesional wujud dengan pesatnya time nak raya! Tapi adakah anda tahu, bahawa bisnes yang anda fikirkan nak buat tu ada pelbagai perkara yang anda kena titik beratkan. Bukan nak kondem orang meniaga konvesional tapi kalau anda masih baru tiada pengalaman dalam dunia bisnes, tetiba anda nak meniaga, invest modal yang besar dengan harapan pulangan pun besar dalam masa yang singkat, baik anda fikirkan betul-betul.


Lihat dalam gambar di atas dan anda study lebih mendalam sedikit kenapa anda kena pilih program usahawan CBP Plus. Tak faham? Sebab tu kena belajar, datang dan jumpa orang-orang yang arif. Mari sms/call/wasapp saya di 0169561764.. InsyaAllah puasa dan raya kali ni pasti berbeza daripada tahun-tahun yang lepas..=)



Misya : Kalau boleh beri lebih kenapa tak mahu terima?

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...