Wednesday, April 30, 2014

Terbaru 2014! Testimoni DX Verve totally superb!!!

Salam semua.. Erm dah lama tak share tentang DX Verve - set pakaian dalam keluaran Elken yang digilai ramai wanita termasuklah saya. Hehe. Setiap bulan pasti ada testimoni-testimoni terbaru DX yang keluar untuk saya dan rakan-rakan Elkenian lain borrow power kekuatan produk ini. 

Product speak by itself! Tanpa perlu pengiklanan mahal-mahal di media cetak/elektronik, dan tanpa model-model/selebriti yang cun-melecun untuk promote Dx Verve! Hanya testimoni pengguna sahaja sudah cukup menggambarkan kehebatan produk Elken. =) Siapa yang rasa-rasa teragak-agak nak beli tu, udah-udah ler tu fikir-fikir. Raya nak dekat ni kan... Cepat-cepat hubungi saya untuk sesi fitting dan consultancy free!=)
































Orang kurus pun wajib pakai DX Verve.. Elakkan tubuh anda rosak akibat tarikan graviti-bongkok dan menggeleber.




Perghhh hebatnya DX Verve!!! Setiap hari semakin ramai yang memiliknya. Menjadikan setiap wanita wajib memiliki at least 1 set. Bukan sekadar untuk cantik malah kesihatan diri pun terjaga. Nak tahu lagi rahsia DX Verve ni? Boleh tengok entri INI atau sms/wasapp je terus ke 016-9561764. Saya sedia membantu permasalahan anda.:)


Misya : Kurus tak semestinya cantik. Shape itu penting.


 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...