Tuesday, May 14, 2013

Yeay!!! Dapat free beg F Timber kerana entri saya!!

Salam semua... Wah bestnya!! Alhamdulillah, hasil tulisan saya dalam blog melalui entri INI, saya dapat free bag!!! Tak sangka di suatu petang balik dari office, satu nombor tidak dikenali menghubungi saya. Katanya dari syarikat F Timber yang salah satu produknya beg tangan. Sebagai penghargaan kerana menulis entri tentang beg yang pernah dihadiahkan oleh Incik Tunang saya semasa my birthday, so pihak F Timber menghadiahkan saya sebuah beg yang sangat sweet...!! Mula-mula tak percaya juga sebab takut tipu. Ngee.. Tapi lepas tu dapat emel mengatakan saya perlu ambil beg saya di Parkson, Alamanda. Saya pun try lah ke sana, dan memang betul saya dapat hadiah beg tu!! 


Haaa inilah beg nya! Cantik tak? Hehe.. Kebetulan sangat-sangat saya memang mencari beg camni sebab senang nak bawa dokumen bisnes saya. Hehe.So, jimat takyah beli dah!=)







Yang paling penting logo jenama nya mesti ada! Hehe... Macam tahu-tahu je saya suka pink. Ahakss... Warna beg ala-ala pink gitew... 


Thanks so much to F Timber cause hadiahkan saya beg ni. Terkejut jugalah kan. Huhu. Apa yang best pasal F Timber ni, sekarang banyak juga design-design nya yang cantik-cantik. Harganya pun berpatutan. :) Trylah beli satu, then tulis dalam entry blog anda. Mana tahu ada rezeki, anda plak dapat hadiah macam saya. Hehe...;)



Cik Misya : Rezeki ada di mana-mana.

5 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...