Thursday, May 23, 2013

Muslimah Fashion Show at MINDEF, KL

Salam semua... Erm dah Hari Khamis dah?? Wah cepatnyer masa berlalu ya? Bagi memanaskan blog pagi ni saya mulakan dengan story aktiviti modelling saya. Actually dah lama dah benda ni cuma tak sempat nak publish. Huhu.. Fashion Show busana Muslimah sempena Mini Karnival Usahawan Muslim di MINDEF, KL. Agak menarik sebenarnya fashion show ni sebab satu-satunya event yang menampilkan gaya model yang sangat sopan sesuai dengan tema Muslimah. 





Make-Up Artist saya!! Nama pun dah lupa.. Adoi! Huhu...


My wardrobe designed by Juemell... Simple and sweet rite?:)


Inilah designer saya..^^

Barisan model, designer dan make-up artist yang terlibat



Cer cari mana saya? huhu...



Selesai.... Bila tengok gambar lama-lama rasa rindu je nak catwalk. Huhu... Special thanks to Kak Fiza who inviting me for this event. Baik sangat Kak Fiza ni tau. Penganjur, make-up artist, designer dan photographer (Razlan Johari). Thanks so much!=)



Cik Misya : Mahu jaga batasan diri.




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...