Thursday, May 2, 2013

Proses menandatangani kontrak sebagai model Dlia Jane Collections...

Salam semua.. Dah lama tak update tentang kerjaya modelling saya kan? Huhu.. Untuk pengetahuan semua, saya merupakan pemenang tempat ketiga bagi Pencarian Model Dlia Jane Collections 2012/2013. Cerita selanjutnya di SINI. Salah satu hadiah kemenangan saya adalah mengikat kontrak selama setahun bersama-sama Butik DJC bagi memperagakan produk DJC.. Syukur Alhamdulillah bertempat di Flora Cafe, Ampwalk, Ampang yang pernah melakar sejarah kemenangan saya sebelum ini, saya dan dua orang pemenang lagi bertemu untuk menandatangani kontrak tersebut. Actually bulan Januari 2013 yang lalu event ni dah dibuat cuma saya masih belum sempat mahu update.. Jom tengok apa yang berlaku semasa proses menandatangani kontrak tersebut..


Me with model-model DJC yang lain... Kak Zetty, Babyfida, Kak Misha Musa, Shireen Glow dan Deyna...


With Kak Nor.. Owner DJC..:)

 Sesi makan-makan sebelum tandatangan kontrak. Laksa Johor babe!! Memang terangkat!! Thanks Kak Nor!!=)

Antara posing-posing kami yang sempat dirakamkan...






Pape pun terima kasih banyak-banyak buat kak Nor dan DJC team yang sudi beri peluang pada saya mengembangkan bakat dalam bidang modelling. Now tengah tunggu bila saya akan dipanggil untuk sesi photoshoot. Suddenly rasa rindu bangat mahu beraksi depan kamera!! Ngee.. Sebab saya tahu, baju-baju DJC memang cantik-cantik. Sape-sape nak shopping boleh klik di SINI. Boleh beli secara online atau datang sendiri ke butik DJC di Putrajaya. Dekat jek ngan rumah saya! Hehe...




Cik Misya : DJC juga sedang mengembangkan perniagaan dalam penghasilan busana pengantin.

3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...