Wednesday, May 8, 2013

Keajaiban sebelum, semasa dan selepas bersalin!

Salam.. Tahukah anda, DX Lingerie membantu menyelesaikan masalah rahim/peranakan anda? Tahukah anda DX Lingerie mampu mengekalkan bentuk badan anda sebelum, semasa dan selepas melahirkan anak??;) Ahha... Jom tengok testimoni berikut:

See... Semasa mengandung, walaupun tidak memakai DX Lingerie, bentuk badan tetap maintain!! Dari depan dan belakang tak seperti ibu mengandung yang kebiasaannya alignment tubuh wanita mesti lari punya bila mengandung! Still ada pinggang dan berbentuk jam pasir (glass hour)! 

Ahha... Lepas bersalin, time pantang tak perlu lagi bergantung dengan bengkung tradisional yang sungguh menyeksakan sebelum dan semasa memakainya! Waist nipper sahaja sudah cukup memberi sokongan dan merampingkan perut anda!!

Now, pilihlah mana yang anda lebih suka. Nak pakai bengkung tradisional ini ke atau DX Lingerie?? Tahap keselesaan? Kelapangan masa? Gaya dan penampilan yang seksi dan menawan? Terpulang pada anda...;)



Jadi, para kaum ibu mahupun yang bakal bergelar ibu, buatlah persediaan dengan mendapatkan DX Lingerie segera! Mudah sahaja.. Emel saya di aimi@aimisyahirah.com atau boleh hubungi terus admin di 016-9561764. Boleh beli secara tunai, kad kredit atau ansuran melalui AEON/ Kad kredit 0% interest. Yang paling best, bila dah pakai DX, nampak perubahan pada diri, orang tegur dah boleh jana income! Uish luar biasakkk! Body cantik, duit bertambah, suami makin sayang..^_^ Hubungi kami segera ok!!=)

Senarai penuh harga DX di SINI.



Cik Misya : Suka sesuatu yang menjimatkan masa dan boleh menjana income.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...