Wednesday, May 15, 2013

Silence Day of Wednesday : Gemuk?!! Pilihan di tangan anda...

Salam... Dah hari Rabu dah rupanya.. Sangat cepat masa berlalu.. Dalam tempoh kehidupan kita, pernah tak kita terfikir bahawa kita mempunyai pilihan untuk cantik dan sihat? Of course pernah bukan? Gemuk bukan tak cantik. Tapi ada orang gemuk boleh jadi cantik. Malah lebih cantik dari orang kurus. Kenapa???




Adakah kita mahu jadi sebegini? Ingin disayangi dan dibelai oleh suami sepanjang masa tapi MALAS mahu memikirkan kehendak suami!! Hanya redha dan pasrah. Tapi bila suami menjeling pandang yang lain, habis dicubitnya suami. Silap-silap gi serang plak orang tu!



Masalah berat badan mengganggu urusan kerja dan aktiviti seharian.. Adakah anda mahu begini? 






Rakyat gemuk, imej negara tercalar!!!




Saya pernah ke beberapa negara.. Dan saya kagum dengan negara-negara luar ni sebab saya tak jumpa orang gemuk!! SubhanAllah... Saya tahu tak semua orang nak menjadi gemuk tapi semua orang mempunyai pilihan untuk gemuk atau kurus! Ada yang spend ratusan hingga ribuan ringgit. Bersenam, berdiet sehingga menjejaskan kesihatan! Last-last tubuh badan bukan makin cantik tapi makin rosak!! Anda mampu mengubahnya!!!

Jom klik SINI atau SINI untuk membantu anda membuat pilihan tepat!!

Kurus, cantik dan sihat di SINI.


Cik Misya : Yang sedang-sedang saja.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...