Thursday, May 16, 2013

Review Bloglisted Terpilih #1 : Fizi Zaidi

Salam semua.. Semalam saya dah umumkan 5 orang blogger yang terpilih untuk di review (SINI). Salah seorang blogger bertuah tu adalah blogger Fizi Zaidi!! Tahniah ya! So, hari ni kalau sempat saya akan review semua blogger terpilih tapi saya akan mulakan dengan blogger pertama ini.


Berlatar belakang warna putih, blog ini simple sahaja. Tapi susun aturnya kemas. Blogger ini masih baru rasanya sebab entry beliau bermula pada Disember 2012 tapi overall blog ini sangat ok. Entry-entry pula banyak disampaikan tentang perkara-perkara berbentuk fakta simple atau tips. Dan yang paling penting blogger ni rajin join segmen. So, uols bolehlah invite beliau join segmen ya!=) 

Kurus, cantik dan sihat di SINI.

Cik Misya : Tak sempat join segmen.

2 comments:

  1. thanks cik Misya..coz sudi review blog fizi..hehe

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...