Friday, May 17, 2013

Casting Bakat : Terpilih untuk fashion show!

Salam semua.. Rasanya dah lama saya tak post something berkaitan dengan dunia modelling yang saya ceburi. So, hari ni kongsi kisah lama pasal modelling ni. Huhu. Dah basi dah pun story ni tapi belum sempat nak wat entry. Siapa pernah pergi mana-mana casting? Atau nama penuhnya ujibakat model. Saja la saya try luck dengan menyertai pencarian model yang dianjurkan oleh page BAKAT. Dan Alhamdulillah saya terpilih untuk menghadiri sesi casting yang diadakan di studio tarian area Damansara kalau tak silap. Nampak  sangat dah lama tinggal benda nih! Huhu.. 


Dapat bertemu dengan rakan-rakan model yang sangat-sangat luar biasa. Masing-masing ingin mencuba bakat. Antara aktiviti yang dijalankan adalah sesi catwalk dan suaikenal antara satu sama lain. Tema casting ni adalah pink, so memang semua pakai pink la. huhu..




Inilah kami... Kami diadili oleh wartawan Karangkraf dan model terkenal Azue Zakaria.. Best sangat-sangat sebab bukan setakat casting tapi kami diajar bagaimana nak catwalk dan sebagainya. :)

Hasil daripada casting ni Alhamdulillah saya terpilih untuk join satu fashion show anjuran BAKAT tapi sehingga sekarang masih menunggu bila akan dipanggil untuk event tersebut. Tunggu.......



Cik Misya : Sekadar hobi.

4 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...