Wednesday, May 22, 2013

Isteri Apex goalkeeper, Leuniey sudah berhijab?

Salam semua.. Melalui OhBulan!, dikhabarkan wife kesayangan goal keeper pasukan Malaysia Apex iaitu Leuniey sudah berhijrah ke imej bertudung! Kalau benar, syukur Alhamdulillah dan tahniah diucapkan atas penghijrahan beliau.. Memang Leuniey ni comel orangnya tapi bila bertudung lagilah comel!!! Huhu.. Bagus Apex sebab berjaya mendidik isterinya untuk berhijab... Apa pun belum diputuskan benar atau pun tidak oleh empunya badan. Jom tengok beberapa foto menarik Leauniy bertudung litup..



"Tidak dapat dipastikan samada benar atau tidak khabar angin tersebut, namun selepas melihat akaun Instagram Leuniey baru-baru ini, isteri kepada penjaga gol kebangsaan itu dipercayai sudah berhijrah.

Menerusi laman Instagramnya, Leuniey dilihat selesa dan tidak kekok memakai tudung. Dia yang berusia 22 tahun ini juga kelihatan lebih cantik dan menawan dengan tudung yang dipakainya." Oh Bulan!






Cik Misya : Seindah hiasan adalah wanita solehah.



3 comments:

  1. comel. comel sgt.. bila bertudung bertambah2 comel. semoga berkekalan berhijab.. hehe.

    ReplyDelete
  2. cntikk comel.. hope kekal dgn brhijab :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...