Friday, May 17, 2013

Ramai wanita perlu diselamatkan!!! Tapi ramai yang tidak sedar!!!

Salam.. Seorang hamba Allah yang dah kahwin bertahun-tahun tapi masih belum dikurniakan anak. Bila kita datang mahu membantu menyelesaikan masalah tersebut, mentah-mentah ditolak dengan alasan tiada wang. Tapi saban tahun, kereta bertukar ganti. Gadjet tiap bulan tukar. Upgrade yang baru! 


If anda di tempat saya, apa anda akan rasa? Rakan anda selalu mengadu dan mengeluh ada masalah  tersebut pada diri. Ada tu tak sedar pun yang dirinya bermasalah sehingga sukar mengandung! Bila kita cuba suggest something yang bakal mengubah kehidupannya, langsung taknak beri peluang! Allah swt tu maha adil. Dats why insan tersebut masih belum diberi peluang mempunyai zuriat sendiri. 



Saya faham if anda tak berkemampuan dan sebagainya. Tu sebab saya hadir berkongsi, macam mana nak bagi anda mampu miliki sesuatu dengan pelbagai cara. Tapi yang saya pelik, kata tak mampu tapi beli benda lain yang berkali ganda mahal mampu pulak??? Sampai buat loan, overlapping dan sebagainya yang tak menjana apa-apa tapi buat jugak! Nak beli sesuatu untuk digunapakai setiap hari sampai tua pun tak mampu?? Alahai... Janganlah bodoh sombong sangat..

Huhu itulah kisahnya.. Pengalaman saya dan rakan-rakan beberapa bulan ni. Pelbagai ragam saya jumpa. Saya turun berjumpa dengan anda, bukan nak jual barang. Tapi berkongsi dengan anda dan mendengar apa masalah yang anda hadapi. Alhamdulillah beberapa bulan saya berkongsi, dah ramai yang saya bantu. Saya happy sangat-sangat sebab saya berjaya membantu orang. =) Saya berkongsi bukan sekadar produk tapi mengajar macam mana nak jana income sehingga 4-5-6 angka sebulan dengan produk yang kita gunakan. Anda beli TV flat screen, gadjet canggih-canggih, kereta besar, perabot, pakaian cantik-cantik tapi adakah anda dapat menjana income?? Perhabis duit je rite?;))



Kami ada ribuan testimoni yang berjaya mendapat apa yang diinginkan selepas mendengar perkongsian kami. 
Semua orang nak cantik tak kira lelaki ke perempuan. Saya pernah dengar " Takpe tak cantik pun takpe.." Alahai kak! Bohong namanya tuh!! Tanya dalam hati di lubuk sanubari, mesti akan terdetik aku nak cantik. Pakai tudung elok-elok pun dengan tujuan nak cantik, kan? Yang dah kahwin, apa usaha anda untuk kekal cantik depan suami? Nak hidup bertahun-tahun lagi dengan dia kan? Sampai tua kan? Sampai akhir hayat kan? So, kalau dah hadap benda sama tiap-tiap hari tanpa ada inisiatif nak tambah baik, alamak ai.. Bak kata Nabil, Lu Pikir La Sendiri! Ngee...;)

Bukan nak membebel tak tentu pasal di sini. Tapi sekadar berkongsi pengalaman bahawa di luar sana ramai wanita yang perlu DISELAMATKAN! Ubah lah diri sebelum yang tersayang berubah ke orang lain. Beri peluang kepada diri sendiri sebelum orang lain mengambil peluang terhadap apa yang anda sayang. Fikir-fikirkanlah... Jumpa anda di puncak kejayaan!!=)


Sukar mengandung? Bertahun-tahun kahwin tiada anak? Di SINI penyelesaiannya!



Cik Misya : Suplemen hanya untuk dalaman, tanpa support dari luar, macam mana nak cantik seluruhnya?

2 comments:

  1. Seram plk sya dgr ayat terakhir tu.. hihi

    ReplyDelete
  2. Salam..syukurlah sy sudah mendapat empat anak. BTW, sy dah follow blog awak. TQ.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...