Monday, May 13, 2013

Elmarino Blanc, pakar kulit anda termasuk 'part' tersembunyi!!

Salam.. Mahu kulit yang cantik dari dalam luar, atas bawah, depan belakang kiri kanan nyut-nyut?? Inilah formula sebenarnya!!! Rahsia kecantikan wanita Jepun digabung dengan teknologi daripada Itali menghasilkan produk yang benar-benar luar biasa!!! Bukan sekadar cantik malah, membaik pulih apa yang rosak! Serta melindungi diri dari sinaran berbahaya seperti UV!! Ramai tanya saya, apa bezanya Elmarino dengan produk kolagen yang lain. Anda nak tahu apa kelebihan dan kehebatannya?? Jom kita tengok satu-persatu...






Menggabungkan 3 teknologi unik yang DIPATENKAN! So, tiada siapa boleh ciplak dan tiada produk lain yang mampu untuk mematenkan formulasi mereka! Siapa tiru, SAMAN!

 Khasiat buah delima (buah kegemaran Nabi Muhammad S.A.W) dan buah oren merah yang digabungkan lalu mencipta hasil terbaik untuk kesihatan kulit manusia termasuk yang tersembunyi!





94% nisbah kandungan kolagen yang sama dengan kulit manusia- menjadikan penyerapannya sangat cepat menghasilkan 4 perlindungan terhadap kulit termasuk memantulkan sinaran UV matahari!! Cer cari produk mana yang ada fungsi sebegini! 



Melindungi kulit dari pancaran Sinar UV supaya anda tidak 'sun-burn'. So tak perlu lagi bergantung pada sun-block untuk keluar rumah.=)




Yang paling best dia merencatkan enzim yang merosakkan kolagen dalam badan. Anda tahu tak kulit yang tidak cantik disebabkan kebocoran kolagen?? Jadi fungsi Elmarino menutup kebocoran-kebocoran tersebut dan dalam masa yang sama membantu menghasilkan kolagen-kolagen baru! Kebanyakan produk kolagen di luar sana hanya menghasilkan kolagen baru tapi tidak menutup kebocoran-kebocoran tersebut. Maka anda akan terus bergantung dengan produk mereka kerana kesannya lambat!!!






 Satu-satunya produk yang berani claim 100% menghilangkan kedutan!! Perghhh!!! Terbukti memang berkesan melalui testimoni-testimoni yang telah diambil. Ini baru kulit wajah, belum tengok part-part lain! Hanya yang amalkan sahaja tahu kesannya.. Kat celah-celah tu pun diperbaiki struktur kulitnya... Ahaks..!;) So, tak percaya lagi??



Untuk melihat banyak lagi testimoni Elmarino Blanc yang sungguh luar biasa klik SINI.


The best part is Elmarino Blanc telah mempunyai persijilan Halal Malaysia dan GMP!! Juga pemenang beberapa Anugerah teknologi kecantikan di dunia!! 


Baru-baru ini pakar Elmarino Blanc dari Itali iaitu Dr. Salvatore datang ke Malaysia untuk memberi penerangan tentang produk luar biasa ini.. Encem!! Hehe... Klik SINI.


Berapa harga Elmarino Blanc? Untuk kecantikan kulit seluruh badan seumur hidup, anda takkan percaya dengan harga yang sangat-sangat berbaloi! SMS/Call saya di 016-9561764 atau emel ke aimi@aimisyahirah.com untuk maklumat lanjut. 



Cik Misya : Suka pegang pipi sendiri sebab lembut macam baby..^_^

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...