Wednesday, May 29, 2013

Trip percuma ke Korea!!! Siapa taknak memang rugi!!!

Salam... Korea korea korea!!! Siapa nak ke Korea free??? Peminat drama Korea??? Peminat K-Pop???Tiket flight, penginapan, makan dan minum malah duit belanja diberikan secara percuma!!!! Bagaimana?? Hanya RM75.00 anda mampu mendapat percutian yang sungguh menakjubkan untuk sesiapa yang teringin nak ke Korea!! InsyaAllah saya juga akan terbang ke sana with my future husband, honeymoon babe!!! Percuma jek!!!^_____^


Kempen ke Korea telah bermula!!! Mahu pakej percuma ini? Ada caranya..;)

Pulau Nami... Tempat penggambaran Winter Sonata!!! Kita akan ke sini melihat panorama luar biasa musim sejuk di mana pelakon-pelakon winter sonata pernah beraksi di sini!!!

SubhanAllah... Ruginya siapa yang tak mahu ke tempat indah sebegini!!! Sila bawa jagung, gula merah, kacang merah, cendol dan sebagainya kita wat ABC guna salji kat sini!! Ahaksss....

Lagi panorama musim sejuk di Korea! Uish terasa kesejukannya!!! Kena gi berdua baru syok!! Boleh berangan ala-ala Jun Sang dan Yoo Jin macam dalam Winter Sonata. Hehehe..;)

Haaaa inilah hotel penginapan yang akan kita menginap!!! Perghhhhh di kawasan pergunungan salji beb!! Serius kalau nak menginap di sini 1 malam RM1000++ kot!! Tak mampu den! Tapi siapa rebut peluang ke Korea free ni, semua orang mampu!!!

Peluang belajar dan bermain ski! Perghh seumur hidup tak pernah tefikir akan dapat main ski. Tapi dengan peluang trip percuma ni anda mainlah ski puas-puas!!!



Dah penat berjalan, haruslah time for SHOPPING!!!

Salah satu tempat shopping terbaik di Korea!!! Uish ruginya tak grab peluang ni!!!

Yeahhh dapat belajar buat dan memakan kimchi buatan anda sendiri!! Sedap tau kimchi neh!!

Keindahan dan kekaguman bandar Seoul Korea yang sungguh mengujakan!! Sangat cantik kan?

Teringin nak pakai busana tradisional Korea?? Inilah peluangnya!!!! Dapatlah melaram dan berangan ala-ala drama Korea tu kan?;)

Macam mana nak fight ke Korea free VVIP trip ni??? Mesti anda tak faham dan kurang jelas rite? Alhamdulillah saya dah qualified 1 tiket ke sana dan on-track untuk dapatkan 1 lagi tiket. Mahu bawa Incik Abang sayang!!! Yang nak bawa parent atau orang tersayang pun boleh. Cepat fight sebelum terlambat sebab bulan Jun ni bulan terakhir untuk qualified ke Korea!!!

Nak tahu lebih lanjut, sediakan RM75.00 untuk registration dan hubungi saya seperti berikut :




Cik Misya : Berpeluang menjelajah seluruh dunia secara percuma dengan trip VVIP Elken!

6 comments:

  1. @Delimasari Emel/call/sms untuk info lanjut.:)

    ReplyDelete
  2. Ade lagi ke? Ni sekarang bulan 11 kalau ade,saye nk pergilah

    ReplyDelete
  3. Ade lagi ke? Ni sekarang bulan 11 kalau ade,saye nk pergilah

    ReplyDelete
  4. Ade lagi ke? Ni sekarang bulan 11 kalau ade,saye nk pergilah

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...