Wednesday, May 15, 2013

5 blogger bertuah bakal di review oleh saya!!!

Salam semua... Haaa mesti ramai tertunggu-tunggu siapakah peserta segmen yang saya anjurkan baru-baru ini iaitu Segmen : Saya Nak Di Bloglisted oleh Cik Misya! yang terpilih untuk di review oleh saya!! Senarai peserta di SINI. So, daripada 31 orang peserta. saya memilih 5 orang yang bertuah melalui Random.Org. Siapakah 5 orang yang bertuah itu...??;))) Jeng-jeng-jeng.....







Tahniah buat semua yang terpilih!! InsyaAllah saya akan review anda dalam masa terdekat.. Tunggu entry untuk anda semua k!=) Yang paling utama, terima kasih kerana join segmen saya yang ala-ala je tu. Hehe..

Kurus, cantik dan sihat di SINI.

Cik Misya : Masih banyak kekurangan yang perlu diperbaiki.



3 comments:

  1. yeay!!! TQ MIsya :) nanti promote 1st Big GA Farisha skali eh

    ReplyDelete
  2. terbaikk..tak sabar nak tunggu entry review blog fizizaidi..heheh thanks k.misya :D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...