Wednesday, December 10, 2014

Terbaru!!! K400 lebih kecil dan compact!!!

Salam semua.... Wahhhhh bestnya Elken dah upgrade salah 1 produk water treatmentnya menjadi lebih kecil dan menggabungkan 3 jenis air sekaligus menjimatkan ruang dan wang!!! Yezza..........! Saya memang pengguna tegar produk Elken dan di rumah saya sendiri pun dah ada K200. Apa bezanya produk terbaru yang dipanggil K400 ni?


Menggabungkan 3 simpanan air iaitu normal, panas dan sejuk dalam saiz yang kecil. Kalau dulu, gabungan 3 air ni dalam bentuk yang tinggi dan agak besar untuk letak di rumah. Paling kecil pun hanya ada air panas dan normal. Nak air sejuk memang kena beli K300.

Haa ni K300. Biasa ofis je yang pakai ni. Kat rumah ada juga tapi memerlukan space yang agak besar.

Sangat-sangat convenient! Untuk warga kota yang sangat busy, wajib milikinya di rumah. Kenapa ya? Boleh klik SINI.

Kalau anda masih tercari-cari water filter terbaik di rumah, Elken Biopure is the best! Yang penting Halal. Serius! Yang tak pernah ada water filter??? Mak aihhh udah-udahlah minum air sakit. Penat buah pinggang nak proses segala kotoran dan logam berat dalam minuman anda.

My hubby setiap hari minum RO water berbotol-botol. Lancar je tekak sebab 100% pure water! Kalau minum air mineral, terus taknak sebab lama-lama air mineral ni rupanya ada bau dan bila lalu ditekak macam ada something. Bayangkan kalau tekak dah rasa tersekat-sekat, apetah lagi kat buah pinggang?


Harga? Murah sangat-sangat! RM4399 sahaja!!

Siapa nak buat pembelian atau nak dapatkan info lebih lanjut tentang water filter Elken yang superb ni boleh contact saya di 016-9561764. Saya bagi consultation secara percuma untuk kesihatan family anda.:)


Misya : Investment terbaik untuk family.





No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...