Monday, December 1, 2014

Murah! Murah! Rumah teres Bandar Baru Uda, Johor Bahru untuk dijual.

Salam Sejahtera! Ada sesiapa yang tercari-cari kediaman sendiri di kawasan Johor Bahru? Bandar Baru Uda mempunyai jarak tidak jauh daripada Bandaraya Johor Bahru dan kawasannya sangat strategik untuk didiami. Kos perumahan di sekitar JB sememangnya tinggi dan ramai yang sukar untuk memiliki rumah sendiri. Tapi, ada sesiapa yang berminat untuk membeli rumah teres 1 tingkat yang berharga di bawah RM300k di kawasan ini? Terdapat sebuah rumah teres yang terletak di Bandar Baru Uda untuk dijual dengan harga sangat rendah dan berbaloi-baloi untuk dimiliki!!!

Lokasi : Bandar Baru Uda, Johor Bahru

Luas tanah : 1681 kaki persegi

Harga : RM240k (Boleh nego)

Struktur : 1 tingkat, 3 bilik tidur, 1 bilik air, 1 tandas, ruang makan, halaman belakang yang luas. 

Pemilik : Melayu





 Berminat untuk dapatkan info lanjut? 
Sila hubungi Encik Kelo di talian 010-5303371 segera.


Lokasi yang sangat strategik. Berhampiran dengan pusat membeli-belah Plaza Angsana, sekolah, masjid, stesen minyak, kedai runcit dan sebagainya.



Misya : Cari rumah area Putrajaya.

3 comments:

  1. Salam.mcm mane saya nak hubungi.sy berminat.no phone sy 0127539866

    ReplyDelete
  2. Salam.sy berminat rmh di uda ni.ini no saya 0127539866. Mcm mane nak hubungi cik?

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...