Monday, December 8, 2014

Review Terpantas Versi 3 : Yang Baik Ishak

Salam. Akhirnya tiba ke blog terakhir pemenang segmen saya untuk di review iaitu blog Yang Baik Ishak. Erm agak unik nama blogger ni ya. Huhu.. Nak panggil apa sebenarnya? Ngeee.. Panggilan yang baik-baik sudah..=)


Header nya agak menarik cuma kalau takde ayat yang panjang-panjang tu lagi nice rasanya. Bagi saya la. Huhu.. Tapi idea nya kreatif juga. Blog Yang Baik ni simple je tapi follower dah cecah lebih 1000 orang. Tahniah! Overall saya senang dengan blog ni sebab mudah loading, dan susun atur nya kemas. Cuma nanti adjust-adjust ckit saiz header dan tab supaya lebih kemas dan tersusun. :)

Ini jawapan Yang Baik untuk saya jika diberi 8 minit - Saya nak Selfie (wefie), nak tanya khabar, nak tanya rahsia kesihatan dan kecantikan dan tidak ketinggalan juga nak tanya juga rahsia kejayaan bebas dari hutang dan lain lagi jika sempat dilaksanakan dalam masa 8 minit.

Huhu banyak tu benda nak wat dalam 8 minit. hehehe... Nak tahu rahsia kejelitaan saya? (Cewah!) Klik SINI. Kalau part bebas hutang tu memang tak sempat nak story dalam 8 minit. Paling kurang pun 18 minit. Ngehehe.. Tapi takpe Yang Baik; klik SINI untuk tahu tips-tips nak setelkan hutang. Saya akan beri personal coaching secara percuma untuk Yang Baik!=)


Misya : Pening tengok rumah bersepah.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...