Monday, December 8, 2014

Menjual portable DVD?

Salam.. Ahha jangan salah faham dengan tajuk ya. Hehe.. Actually nak share dengan anda yang saya baru je beli 1 portable DVD. Ahakss untuk apa ya? Ngee... Sebab saya ni kan orang bisnes so kadang bila nak sharing dengan customer kena tunjuk video. Bawak benda alah ni, hah senang terus play je dvd. Tak perlu nak on laptop bagai yang makan masa tu. Dah lama saya cari sebenarnya benda alah ni. Tanya-tanya member semua suruh gi Jalan Pudu KL cari. Bukan takleh nak ke sana tapi saya takde masa! Huhu.. Apa lagi, saya search kat tenet keluar link lelong.my ni. Terus terbekenan la pulak! Grab 1. Dalam masa beberapa hari je dah sampai rumah! Wow sangat pantas!=)  

Nice tak? Dalam RM150 je.. So senang nak pasang dvd ke vcd ke kat mana-mana. 


Packing dalam keadaan elok. Risau gak kot yang sampai dah pecah-pecah ke kan. Alhamdulillah sangat ok.:)

Complete dengan remote, ada keyboard nak main game, & segala cable berkaitan. 

Kalau nak order tekan je SINI. Yang penting ada duit. hehehe..



Misya : Jarang tengok movie.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...