Thursday, December 11, 2014

Free Business Coaching #1 Asah Bakat

Salam... Almost everyday saya akan meluangkan masa bersama-sama dengan bisnes partner saya untuk mencurahkan ilmu, semangat dan motivasi buat mereka. Alhamdulillah since saya involve dalam bisnes ni, banyak yang saya pelajari untuk develop potensi diri terutamanya dari segi leadership. Bcos di tempat lain saya tak berpeluang asah bakat camni. Dan yang paling best, saya anggap biz partner saya macam family sendiri.







Berganding bahu dengan husband saya, kami bersama-sama membina manusia dari zero to hero. Kat uar nak dapat coaching camni daripada orang berpengalaman, beribu-ribu RM kena spend. Tapi kami bagi free saja! =)


Nak dapatkan FREE COACHING dari kami? Klik SINI.



1 comment:

  1. Salam! ^_^
    Anda telah di tag! dalam giveaway by Ibu Zharith. Hadiah lumayan!

    Check , here!

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...