Wednesday, December 3, 2014

Souvenirs from Changbai San, China..

Salam semua... Yeahh dapat souvenirs daripada biz partner saya yang bercuti di Changbai San, China baru-baru ini. TQ so much BellaHafiz & Abg Mus.. Antara biz partners yang berjaya dilahirkan dalam rangkaian saya. Walaupun masa mereka bercuti saya tak dapat join, tapi saya antara leader mereka yang sangat-sangat bangga dengan pencapaian mereka. Setahun saya follow up, kini mereka menikmati kejayaan luar biasa di Elken termasuk bercuti ke luar negara VVIP trip secara percuma! Tahniah guys! InsyaAllah next year kita ke Tokyo sama-sama okeys!=)

Perhiasan, magnet fridge & pemberat kertas..


Jom tengok keseronokan mereka bercuti di sana.. Dapat main salji wo! Suhu kurang daripada -20 darjah celcius katanya! Grrrr.............. 

Free honeymoon trip. Just beli souvenirs je.. 

Sweet couple BellaHafiz..

They are really enjoying this trip!

Abg Mus walaupun tanpa Kak Yati, tetap maintain cool.. Jadi bujang jap. Hehehe..


InsyaAllah kita ramai-ramai ke Tokyo tahun depan ya!

Keindahan tasik di pergunungan Changbai.. Cantik kan? SubhanaAllah... Kalau nak datang ke sini sendiri memang takkan terfikir pun nak datang rite? Salah 1 keajaiban di dunia... =)



Misya: Rindu nak bergolek atas salji.


1 comment:

  1. alaa... ada rasa sesuatu di hati ni T_T
    ...rasa jeles.. waaa~

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...