Monday, December 8, 2014

Review Terpantas Versi 3 : Nor Nazliana

Salam semua. Masih ada 2 blog lagi yang saya belum review untuk pemenang segmen saya sebelum ni. Salah seorangnya adala Nor Naziana atau lebih dikenali sebagai blogger Ana. Masuk-masuk je blog Ana, terus rasa sejuk dan tenang je blog ni. :) Maybe sebab header nya menggunakan elemen islamik membuatkan saya feel camtu. 


Dari segi design blog dah ok cuma susun atur mungkin boleh diperbaiki. Mungkin terlalu banyak widget barangkali? Wallahualam lain orang lain gaya caranya.:) Apa-apa pun teruskan berblogging ya Ana. Tengok entri-entri pun best-best. Cuma part iklan terapung tu, saya try close berkali-kali tak boleh. Mungkin kena lihat semula iklan tersebut. Overall, blog ni mesra pembaca dan saya sukakannya sebab kelihatan tenang. Hebatnya kalimah Allah & Muhammad tu kan?=)

Menjawab kepada persoalan Ana tentang bagaimana saya menjaga kulit saya, boleh lihat di SINI rahsianya..;) Nak coklat ya? Boleh dear.. Nanti saya bagi minuman coklat terlazat dari Elken!=) Sah Ana ni memang penggemar warna coklat sebab tu blog Ana ni warna coklat. hehe..


Misya : Mencari cahaya ketenangan dalam diri.

1 comment:

  1. HAHHA widget tu bukan letak saja2 ada maksud tersirat hihi tq ya review blog ana

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...