Tuesday, December 9, 2014

Segmen: Ini Entry terbaik 2014

Salam. Erm menarik gak segmen ni. Boleh throwback entry-entry lama yang masih dibaca oleh pengunjung. Ngehehe... Nak join sila klik banner ya..


Entry yang saya rasakan terbaik untuk tahun 2014 ni ada banyak (poyo nya!) ngee... Tapi penganjur suruh pilih 2 sahaja. Jadi saya pilih yang berikut :

1. Peluang Bisnes Franchais CBP Plus - hingga kini sudah di view lebih 14000 orang pembaca! Tak sangka ramai di luar sana tercari-cari peluang jana income melalui bisnes francais. Alhamdulillah saya dapat bantu ramai orang tambah pendapatan melalui entry yang saya sampaikan.

2. Shopping di Korea semasa honeymoon! - Entry ni pun ramai yang view. Percutian? Shopping? Siapa tak suka rite? Terutama di Korea. Mengimbau kembali saat honeymoon di sana. Best giler!=)



Misya : Buat yang terbaik untuk diri sendiri.

3 comments:

  1. selamat bersegmen kak . singgah dari segmen sama :)

    http://www.blogparihh.com/2014/12/segmen-ini-entry-terbaik-2014.html

    ReplyDelete
  2. ayu dtg dari segmen yang sama.. ada masa singgah la ke blog ayu.. ayu ada buat segmen juga.. nanti boleh la join segmen ayu pula..tq..

    http://www.ayuinsyirah.my/2014/12/segmen-ini-entry-terbaik-2014.html

    ReplyDelete
  3. blogwalking...! selamat bersegmen dan goodluck ye..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...