Monday, January 21, 2013

Wajah Nobita versi wanita!!

Salam.. Huhu.. Nak share dengan uols... Wajah Nobita (salah satu watak dalam kartun Doraemon) dalam versi perempuan! Hihihi... Saya belek-belek gambar-gambar saya then terjumpa koleksi dolu-dolu. Snap-snap pastu edit-edit sikit.. Sekali my friend tengok, eh macam Nobita la! Ahakss... Tak caya? Cer tengok...





Haha sama ke??? Entah la.. Kebetulan kot saya pakai tudung kuning pastu pakai spec, nampak ala-ala Nobita sikit. Tapi pape pun saya paling comel! Wakakaka.. Perasan!;p

Haa adik-adik zaman sekarang agaknya tak tahu kot kartun Doraemon tu sebab kartun ni popular zaman 90an dulu.. Kira sape-sape lahir tahun 80an, mesti tahu kartun ni. Salah satu watak yang orang geram adalah Nobita ni la.. Seorang budak lelaki.. Dia malas belajar, tapi mempunyai angan-angan yang tinggi. Doraemon la yang selalu jadi mangsanya untuk capai apa yang diangankan tu. So, jangan ikut perangai Nobita ni ok! Ikut saya takpe. Hehe..;)




Cik Misya : Doraemon adalah kucing.

6 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...