Wednesday, January 23, 2013

Segment tingkatkan like fanpage by aien hermionie

Salam.. Ya Allah hai busy nya hari ni.. Sok cuti, so kenalah siap kan pape yang patut terlebih dahulu hari ni.. So, entri kali ni saya join segmen like-like page. Aik, saya dah ada page ke?;) ahhaa.. Yes baru je ada.. Still dalam proses untuk dilancarkan. Tunggu dah dapat 100 like baru saya launch dalam blog ni secara besar-besaran. Cewah! Ok if uols pun nak join segmen ni, klik SINI atau banner..


Jangan lupa like page saya di SINI ya!=)


Cik Misya : Die hard fan of...

5 comments:

  1. baca sampai habis tau http://mymymushie.blogspot.com/2013/01/grafiti-bersama-buddyz-oleh-digi.html

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen =D

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,
    Slm blogger & like fanpage.
    https://www.facebook.com/pages/Mysyah-Holiday-Blog/157476050965224?ref=hl

    Klu sudi jemput join segmen ini http://www.mysyah-holiday.com/2013/01/segmen-cuti-cuti-blogger-saya-dari.html

    tq, :)

    ReplyDelete
  4. Selamat bersegmen =D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Tune Hotel KLIA2 || My Review

Anyone who are always travel usually knows about this hotel especially for those who are travelling using flight. Coincidently I have a offi...