Saturday, October 31, 2020

Last call!! Promo Oktober F.Timber Tote + Sling Bag!!!

Salam semua.. Panggilan terakhir kurang 6 jam je lagi untuk anda merebut promo Oktober set bag F.Timber yang saya pernah share di SINI


Ada 4 jenis warna ditawarkan. So far yang paling menarik minat my customer adalah warna merah dan biru. Harga asal kedua-dua beg ni kalau dicampurkan adalah RM218.00. Tapi F.Timber bagi special discount bulan October ni more than 30%, uols hanya perlu bayar RM139 sahaja untuk both bags.


Ada yang tanya sis, macam mana isi dalam beg ni. Besar ke tote bag tu? Boleh muat macam-macam ka? Takut beli nanti indah khabar daripada rupa. Don't worry semalam sis dah live kat Facebook tunjuk saiz beg sebenar dan demo apa barang boleh isi dalam both bags. Yang tak sempat tonton sis share kat Youtube channel sis atau tengok je kat bawah ni okeys.


So dah tengok bagaimana isi dalam both bags? Apa tunggu lagi? Cepat dm/pm sis di  IG @ftimberbymisya_putrajaya atau whatsapp sis di SINI
Cantik kan warna merah ni? Just nice tak terlalu terang merahnya sampai silau biji mata. hehe.. Ramai grab warna ni. So, grab your 1 now! Boleh juga hadiahkan buat yang tersayang for birthday or anniversary. Happy Shopping!



Yang mana terbaca this entry ni tapi terlepas this promo, insyaAllah memang akan ada promo lain setiap bulan. Untuk anda tidak ketinggalan lagi promo F.Timber, jemput join my telegram catalog di SINI.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...