Wednesday, October 21, 2020

F.timber Promo Tote & Sling Bag RM139 sahaja || October Sales!!!

Salam semua. Seperti yang sis dah announced dalam entry INI, sis baru berjinak-jinak as dropshipper untuk produk-produk jenama keluaran F.timber. Actually F.timber ada keluarkan pelbagai jenis produk such as bags, wallet and accessories. So untuk bulan October ni, F.timber melancarkan promosi beli 2 beg dengan 1 harga! 

Combination Tote Bag with Sling Bag (same colour) only RM139.00!!!

Harga asal if combine this 2 items adalah RM218.00. Dengan harga promo ni anda jimat sebanyak RM79.00. Didatangkan dengan 4 pilihan warna menarik. 





Cantik kan? Murah sesangat 2 beg tak sampai RM150.00 pun. Boleh share dengan sesiapa if taknak pakai both bags. Ibu dengan anak ke, kakak dengan adik ke kan.. Takpun hadiahkan untuk someone special. Saya dengar ramai celebrate birthday bulan October ni. ;) Next week dah start pay day. Bolehlah survey-survey dan make your order. So apa tunggu lagi? Stock sangat terhad!

How to order?

 Cepat-cepat drop your order by messaging me via email aimi@aimisyahirah.com atau IG @f.timber_putrajaya

Copy paste gambar produk yang anda berkenan untuk saya semak stock terlebih dahulu.

Next step akan saya explain selanjutnya selepas itu. 

Stock sangat-sangat terhad sebab promo ni limited edition hokey! Hari ni saya release promo ni dalam group whatsapp dah ada 2 orang book. huhu..

Selain daripada beg di atas, ada berpuluh-puluh lagi beg keluaran F.timber yang cantik-cantik with affordable price. Boleh join our telegram group HERE untuk view the full catalog supaya tak ketinggalan. Becausee setiap bulan F.timber akan keluarkan design-design terbaru untuk anda miliki dengan promosi best-best. Saya sendiri pun rambang mata. hehe. So grab your own quickly! :)

Happy Shopping!


Misya : Bukan kaki branded.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...