Tuesday, October 6, 2020

Pengumuman Khas Giveaway by Misya

Salam semua. Alhamdulillah tamat sudah Special September Giveaway by Misya on 30th September 2020. Maaf sis lewat mengemaskini status GA ni atas kesibukan melampau. hehe.. But sis setiap hari ingat untuk update dan tak sabar nak announce siapakah pemenang bertuah 5 hadiah GA yang sis tawarkan kepada para peserta yang sudi join my GA ni. 


Sebelum umumkan pemenang, sis just nak ingatkan para peserta supaya update entry masing-masing agar tak tertinggal nak letakkan nombor hadiah yang diingini. Sebab sis perlukannya untuk membuat cabutan bertuah / undian bagi menentukan pemenang untuk setiap hadiah. Jadi sis bagi tempoh sehingga 10 Oktober 2020 bagi para peserta yang terlibat untuk update nombor hadiah tersebut. Maybe ada yang excited join sampai terlupa nak letak no. hadiah. hehe.. After that, if still tiada update makanya maaf penyertaan anda dikira tak lengkap dan tidak berpeluang untuk memenangi hadiah yang diingini. Please ya my friends. Harap semua alert dan sis akan umumkan pemenang paling lewat pertengahan bulan Oktober. Love you all so much yang sudi support my GA. Boleh double check penyertaan uols di SENARAI PESERTA in case sis terlupa nak masukkan. Ada rezeki, sis buat GA lagi dengan hadiah-hadiah yang lagi gempaq. InsyaAllah..



Misya : Dah macam PM pula ada pengumuman khas.

10 comments:

  1. hahahha slalu dok tunggu Abah buat pengumuman..ni dok tunggu anak Abah pulak yg buat

    ReplyDelete
  2. ssalamualaikum. Tahniah kerana saudari telah dipilih sebagai salah seorang pemenang 9.9 Giveaway by Abam Kie. Untuk keterangan lanjut, sila layari http://www.zukidin.com/2020/10/keputusan-99-giveaway-by-abam-kie.html. Tahniah dan terima kasih.

    ReplyDelete
  3. All the best kepada semua peserta giveaway misya:)

    ReplyDelete
  4. yay!! tak sabar nak join GA next plak hehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...