Wednesday, January 2, 2013

2013... Tahun Baru yang semakin mencabar!!

Assalamualaikum semua... Selamat Tahun Baru 2013!! Ya Allah hai kejap je dah masuk new year kan? Uish, 2013?? Macam-macam benda saya fikir untuk tahun baru ni. Cabaran dan dugaan yang bakal ditempuhi.. Berharap lebih banyak kegembiraan dan kejayaan dikecapi untuk tahun 2013 ini. Berazam baru untuk terus berjaya dalam hidup di dunia dan akhirat. Amin..

Okla, taknak story panjang-panjang sebab kesuntukan masa. Huhu. Alhamdulillah masih ramai menjengah blog saya walaupun dah beberapa hari tak berupdate! Thanks all!=)

Thanks juga wat yang invite join macam-macam segmen. Sampai rambang mata dibuatnya mana satu nak join. Hehe. InsyaAllah kalau sempat saya join okeys.. Sentiasa support uols! ^__^



Cik Misya : Tahun Baru, Azam Baru.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...