Saturday, January 12, 2013

Kehebatan DX Lingerie! Wanita gemuk atau kurus harus tahu fakta ini!!!

Salam semua.. Wah best betul cuti-cuti ni leh rehat-rehat, santai-santai.. Semalam saya ada share kepada anda semua tentang baju dalam ajaib yang mampu mengubah bentuk badan wanita serta-merta di SINI! Yang gemuk atau yang kurus sekalipun wajib memilikinya! Sebab tubuh manusia sentiasa dimamah usia. Kita bukan makin muda tapi makin tua.. Kalau anda rasa lebih selesa nak tua cepat, maka abaikan entri saya ni.:) Tapi kalau anda seorang yang sukakan ilmu dan mahu mencuba sesuatu yang baru untuk support tubuh badan anda maka teruskan membaca.. =) 

Alhamdulillah saya terima banyak emel untuk tahu lebih lanjut tentang DX Lingerie yang sedang meletop-letop dijual. Sekali lagi diingatkan DX adalah sejenis pakaian dalam dan bukannya korset seperti yang dijual di pasaran sekarang. Kebanyakan korset-korset yang dijual sekarang hanya berfungsi untuk dalam kecantikan sahaja dimana ia tidak memperbaiki struktur dan postur tubuh anda selepas memakainya. Bila buka, selambak lemak-lemak anda terkeluar. DX pula jika anda pakai terus nampak perubahan tubuh anda.. Jika anda pakai at least 8 jam sehari, dan menanggalkannya, tubuh anda akan kekal dengan sendirinya sebagaimana anda memakainya. Inilah baju dalam magic! Sangat selesa (ergonomik).. Mudah nak solat, nak ke toilet, tak merengsa, dan rasanya sampai leh termimpi-mimpi dalam tidur! Itulah kehebatan DX!=)


Bawah ni adalah contoh-contoh pengguna DX Lingerie yang saya ingin kongsikan dengan anda..:)







Hebat kan DX? Bukan setakat membentuk tubuh badan tapi leh jadikan anda lebih langsing, ringan dan bergaya.. Takde lagi bonjolan-bonjolan lemak di celah-celah 'tut' yang boleh memalukan anda! Dan yang paling best, tiada lagi part-part tertentu pada tubuh anda bergoyang-goyang bila berjalan/berlari sehingga menarik perhatian orang lain terutama kaum Adam. Suami pun bertambah sayang! Ahakss..

Ok, mesti ada yang tanya, orang gemuk lehla jadi kurus. Kalau orang kurus leh ke pakai DX? Haaa ini lagi satu keajaiban yang perlu diketahui tentang DX! Orang yang kurus kering juga wajib memakai DX supaya sistem body anda diperbetulkan, maka anda akan dapat bentuk badan yang ideal. Selain membantu menyokong tulang belakang anda sebab orang kurus lagi mudah bongkok banding orang berisi! Tak percaya? Saya sendiri yang jadi testimoni nya!=)


Haa.. Itulah saya! Hehe.. Saya seorang yang kurus keding sampai jadi bongkok. Alhamdulillah selepas memakai DX, tubuh saya tegak, tulang belakang dah tak sakit! Shape pun dah ada! Eceh...;) See.. Itulah fakta yang anda harus tahu tentang kehebatan DX Lingerie.. Semua saiz wanita wajib memilikinya!=)


Maklumat lanjut : Tinggalkan nama dan nombor telefon anda di aimi@aimisyahirah.com



Cik Misya: Pentingkan kualiti daripada harga.


4 comments:

  1. @lovely purple Alamak dear... Penat tau i taip kat atas tu..;) DX bukan korset tapi pakaian dalam..:) Info lanjut boleh emel to me at aimi@aimisyahirah.com

    ReplyDelete
  2. http://aimi-wardina.blogspot.com/2013/01/2nd-giveaway-by-aimi-wardina.html

    Jom join sini kak =)
    Hadiah macam-macam!

    ReplyDelete
  3. dr segmen jiakreatifelt.dah letak awak dlm bloglist sy,tq

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...